Laman

03 October 2010

Oh Lelaki!!!

Celoteh Aku MamaGlam at 10:04 PM
Cerita ni: 

SAlam readers,

Hah, kalau sebelum ni mamaG ada berkongsi tips macam mana nak ngorat wanita, kali ni khas utk ladies2 di luar tu, ni mamaG nak kongsi pasal macam mana nak ngorat lelaki lak.. huhuhuhu.. keberhasilannya tidaklah 100%, tetapi masih boleh digunapakai.


Jom kita tengok...


  1. Sentiasa tersenyum dan jangan bersikap sombong apabila berinteraksi dengan si dia.
  2. Berwatakan menarik (Persenaliti yang mampu mengugat hatinya).
  3. Jujur dan sentiasa merendah diri.
  4. Lakukan apa yang dia suka dan jangan lakukan apa yang dia tak suka.
  5. Mempunyai bentuk badan yang menarik dan melentik (terpulang kepada individu).
  6. Mempunyai tingkah laku yang baik dan lemah lembut.
  7. Pandai dalam memainkan peranan sebagai seorang wanita ketika berada disamping lelaki yang anda minati.
  8. Jangan terlalu mengongkong dan sangat bergantung kepada lelaki. Lelaki juga perlu wanita yang pandai berdikari. Tetapi jika dia sudi menolong apa salahnya. Tetapi jangan memaksa dan selalu sehingga menyusahkan si dia.
  9. Ketika berinteraksi dengan mereka jangan lupa gunakan bahasa tubuh yang anda ketahui seperti mata dan tangan.
  10. Jaga cara pemakaian anda,seksi atau tidak terpulang kepada lelaki yang anda minati.
  11. Sering memberikan kad ucapan buat si dia yang kamu minati sebagai rancangan pertama memikat dirinya.
  12. Lelaki sukakan wanita yang suka berterus terang tanpa menyembunyikan sesuatu.
  13. Apabila berhadapan dengan lelaki yang kamu minati, renung matanya dan tunjukkan sifat humor kamu. Ini adalah taktik untuk memberitahu si dia bahawa kamu boleh didekati tetapi bukan beerti kamu ini perempuan murahan dan mudah didekati.
  14. Jangan bersikap selalu jual mahal apabila berada bersama mereka.
  15. Bijak menyesuaikan diri dalam apa jua keadaan.
  16. Yang paling penting lelaki suka dimanjai dengan belaian dan kata-kata yang romantik.
  17. Jangan sesekali memperbandingkan dia dengan sesiapa sahaja. Lelaki cukup pantang dalam hal ini!

3 comments:

  1. bagoi h tips2 ni....tapi nak dpat yang perfect kompom takde..... jadinye....kalo dapat yang ok....yang baik.....udha dikire bagoih......n jangan terlalu memmilih sangat...nanti membujang sampei ke tuee

    ReplyDelete
  2. kan dah keluar paper,lelaki melayu tak romantik..heheheh..terimalah seadanya...lama tak kunjung mengunjung...dah lupa saya kot..

    ReplyDelete
  3. hahaha, alah yg romantik tu x semestinya baik kan.. yang tak romantik tu x semestinya tak ada kualiti kan.. ini cuma pengamtan mata kasar jer.. huhuhu.. hah, kaum adam, boleh pakai ker tips nih? sikit-sikit pun jadi la kan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea