Laman

01 October 2010

Hari indah, Hari Bertuah

Celoteh Aku MamaGlam at 3:15 PM
Cerita ni: 
Salam readers,

mamaG rasa ari ni macam lain sikit lar.. bukan apa, selain hari ini hari Jumaat, penghulu segala hari dan hari penuh keberkatan bagi umat Islam, hari ni juga special sikit. hahahaa, nak tau apa dia?...

haha, korang perasan tak tarikh hari ni? tau la, hari ni 1hb oktober 2010 atau 01.10.10... hah kan cantik no. nih.. hah sapa yang gila nak beli nombor ekor tu, sila la beli nombor ni, manatau kena 1st price, hahaha..

dah la tarikhnya cantik, kena pula hari yang begitu mulia.. hari jumaat.. Syukur, bertuah tarikh ni kan.. pada sesapa yang lahir pada tarikh ni (hari ni la kan), selamat hari lahir.. semoga bertambah keberkatan dan rahmat dari Allah swt dan juga sempena hari Jumaat yang mulia ini..

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea