Laman

01 October 2010

MamaG Kene Refer Kecemasan!!!!

Celoteh Aku MamaGlam at 3:32 PM
Cerita ni: 
Kecemasan! Kecemasan! Kecemasan! (Wat muka dan nada suara cemas..)

apa yang kecemasannya???...

nampaknya mamaG akan berehat seketika daripada berblog dan online nih.. huh, sedeyyy..

begini kisahnya, mamaG baru sahaja pulang dari klinik pasal sakit mata mamaG ni tak baik-baik lagi.. doktor kata dah teruk, walaupun teruk lagi 3 hari lepas kan.. lagipun dah seminggu sakit mata nih.. jadi doktor pun syorkan mamaG pi refer pakar mata jer.. petang karang pas hubby habis keja baru nak p kecemasan. yang dukacitanya lagi tuh, mesti mamaG kena warded ni kan.. huh!.. lagi la tak dapat nak berblog...

tak pa, pulihkan dulu mata ni, pasni, mesti banyak cerita mamaG nak kongsi ngan readers semua.. will misz u all.. doakan mata mamaG sembuh cepat ya.. aminnn...

1 comment:

  1. sian mama G, lame tu tak baik2 mata tu...tak nyangkit ke?
    ape pun mama, cecepat sembuh ek..leh berblog lagi....take a good care...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea