Laman

09 November 2010

Umi oh Umi!

Celoteh Aku MamaGlam at 2:58 PM

 

hepi bday to u! selamat hari ulang tahun kelahiran! Allah selamat kan kamu! Hah, korang agak-agak2 erapa dah umur umi mamaG nih?? tekalah, kalau betul dapat gula-gula! ahaks! Pic ni mamaG dapat dari FB adik mamaG… Umi mamaG sambut bday dia last week on 6th Nov.. dengar-dengarnya, penuh rumah mamaG meraikan harijadi umi.. nenek, macik-macik, sepupu, cucu cicit.. semua ada.. yang tadak, mamaG yang jauh kat tanah melayu ni lah… dari kejauhan jer la mamaG wish dan doakan umi..

Sori umi, tak dapat balik raikan… Takpa, mamaG dah sediakan hadiah untuk umi.. Tak sabar nak tunggu hari sabtu nih.. nak balik kampung! yeay! (oppsss takleh terlalu gumbira sangat!)

*

*

*

Umi, moga umi sentiasa dikurniakan kesihatan, kegembiraan, umur yang panjang, jodoh dangan DD yang panjang, dimurahkan rezeki, dilindungi dari sebarang mala petaka dan moga kasih sayang umi dengan anak-anaknya sentiasa ada. Kasihmu sentiasa didamba, jasamu sentiasa dikenang…

Umi, yang sentiasa bersabar dengan karena anak-anaknya yang nakal ni.. sentiasa ada bila diperlukan, sentiasa memberikan pendapat dan bimbingan bila anak-anak dilanda pening kepala memikirkan masalah duniawi… Bila diri inisendiri menjadi seorang ibu, barulah kita faham perasaan setiap ibu di muka bumi terhadap anaknya dan apa yang sanggup dilakukan demi seorang bernama anak..

Apa2 pun, mamaG bersyukur ada umi sepertimu… Fashion is our passion! (in our own way!) huhuhu…

Selamat hari jadi umi yang ke-50!

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea