Laman

27 September 2010

Offline entry… pun boleh la…

Celoteh Aku MamaGlam at 4:32 PM
SAlam readers,

Alhamdulilah sampai juga mamaG dengan anak-anak di rumah.  Hari yang memang memenatkan, terutama bila ada c irfan yang terlalu aktif. Penat atuk, nenek dan anty2 kejar dia.. ya Allah, laju betul dia berlari, mentang-mentang kecik ja orangnya, sukati dia ja drift sana sini.. hahaha..

Wah, ingatkan balik tidak banyak la barang yang nak dibawa, tetapi muatan kargo, oppss terlebih sudah 5kg, nah siapa mo jawap nih? ahaks!.. :P

waktu entry ni dibuat, b/band mamaG tak ada jadi tak boleh online tp mamaG masih boleh lagi wat draft entry ni kat windows live writer… mamaG jumpa software ni masa tengah surf internet. siftware ni untuk kita draft entry bila offline.. nanti dah online boleh la terus post kan aja dalam blog.. u all boleh la try cari software ni kat online.. install online jer.. berguna juga ek mende nih..
ok la, actually mamaG bukannya ada cerita sangat nak story, saja nak wat entry cerita kosong.. ahaks.. sambil tu boleh la juga kongsi cerita pasal application yang mamaG tengah pakai untuk draft entry ni kat u all.. mana la ttau kan, amat berguna juga wat korang nanti, sapa tau kan kan kan.. hihihi..

well, mamaG nak beransur dulu bak kata orang brunei, nanti ada cerita lagi mamaG kongsi okies.. adios!

1 comment:

  1. uiiiiii...lame nye cuti........ daghi (dari) haghi (hari) raya lagi ke ni???....

    Mahap.....terbiase gune ejaan grassroot Perak...... mahap......
    Jalan2 ke blog Yong sambei(sambil) tambah ilmu berblog....
    moh ke ghumah (rumah) awok plak...
    Tercekik Susu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea