Laman

21 September 2010

Bila c Atuk berjumpa c Cucu...

Celoteh Aku MamaGlam at 3:55 AM
Cerita ni: 
Sayang Atuk.....

Nila dia bila c Atuk berjumpa sudah dengan c Cucu kesayangannya.. sian ummi-nya x dipeduli, salam pun tidak.. terus2 ja p tempat atuknya, siap peluk cium lg time baru sampai di rumah dengan ayahnya.. hampeh anak mamaG sorang ni.. hahaha...

mamaG dah tegur irfan siap hulur tnagan lagi nk salam, dia blh pulak buat gelak jer sampai kata "Hai!.."... bertuahnya diaaaaa (nada geram kunu).. tgk ja la gelagat Atuk dan cucu nih, almaklumlah jarang dapat jumpa, selalu irfan rajin call atuknya, dengar suara jer laa..

cuba korang teka apa dua org ni buat...
haha, tgh main mende mercun yg jenis baling meletup tu, ntah apa nama ntah.. janji meletop bila d baling.. tapi c irfan ni bukan takan baling jer, siap pijak lg.. skill br kunu..
sukanya dia.. terlepas jg rindu tgk c irfan ni..
amboi, kasut x bukak lg dah sebok2 p main ngan atuknya... neneknya pon dia x salam lg..
hurmmm, apa2 pun aku hepi dia dan hubby mamaG selamat sampai balik ke kg... almaklumlah, mamaG balik ke kg awal (sejak bulan ogos lg, selepas bsalin).. irfan dan ayahnya blk kg 1 week b4 raya... hah kan sebulan tu xjumpa tuh.. huhuhuhuhu.. begini la bila suda ada anak kan.. tinggal skit dah rindu.. tp bila depan mata, dia juga teman bertekak.. hahaha...

2 comments:

  1. mesti gembira betul diaorang ni kan

    ReplyDelete
  2. yezza, mmg laitu gumbira btl dorg dua.. mcm jejak kasih.. ahaks..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea