Laman

23 September 2010

Amazing Wonder girls Junior! - Cute-nyaaa

Celoteh Aku MamaGlam at 9:57 PM
Cerita ni: 
salam readers,

hihihi, ada menda yang mamaG nak sangat kongsi dengan korang.. mamaG tak tau la kalau korang suma memang dah lama tau tapi yang pastinya, mamaG baru je tau pasal ni.. hehehehe, memang ketinggalan betul mamaG ni kan.. video klip la apa lagi.. kali ni klip pasal sorang budak korea ni.. jeng jeng jeng, tengok klip nih..



ya Allah, masa 1st time mamaG tengok gelagat budak ni, memang mamaG terkejut dan kagum. terfikir sekejap anak-anak zaman sekarang ni kan terlalu maju kedepan fikiran dan tumbesaran dorang ni kan. macam-macam dorang boleh buat, sampaikan yang tak pernah terfikir dorang ni mampu wat macam tu kan..

yang pastinya, budak ni memang berjaya tarik perhatian mamaG sampai suka sangat tengok klip ni berulang, ulang dan ulang.. huhuhu...

ok la, selamat mengkagumi gelagat budak ni.. babai

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea