Laman

20 September 2010

akhirnyaa...

Celoteh Aku MamaGlam at 2:45 AM
Ya Allah, akhirnya aku dapat juga bukak blog aku ni dgn tenang pada jam 2.30 pagi.. itu pun after dua2 my lil hero tido.. kalau x, mmg teda harapan la mamaG berblogging mcm biasa.. 

mmm, skang mo pikir lak apa mo crita ni.. suda ada kesempatan buka blog mamaG ni, teda la pulak idea mo membebel pasal apa.. 

tu lakan, igt kan bila dah cuti berpantang 2 bulan ni ada la kononnya masa nak mengarut2 dalam blog, tp ternyata wa sula silap ow.. hahahaha... makin sibuk adala.. lagi2 bila ada irfan di sisi.. hermmm, dia saja nk kena layan... 

alamak!!!!!.. lil hero aku c irfan ni pesal lak terbangun ni?!... ni kalau aku x pura2 tido ni, for sure dia pon x tdo ni tgk umi dia dok syok jer taip mende kat laptop... ok la readers, nampaknya tergendala lagi niat mamaG nk membebel.. huhuhuhu.. kita sambung hari lain (bila i ada masa lg)...

babai...

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea