Laman

20 September 2010

Sejak bila nih...

Celoteh Aku MamaGlam at 8:25 PM
Cerita ni: 
mmmm, weekday begini pastu jam 6.30pm pula tu.. mmg kena freeze d depan tv.. hahaha.. hukumnya wajib lg.. bukan pa, mamaG pun xtau sejak bila mamaG minat tengok cerita indonesia "CINTA KIRANA" d tv astro 104... ok la, blh layan la cerita ni.. xda la berat sgt isunya...
 
hihi bukan mamaG sorang jak melekat depan tv tgk cerita ni, umi n nenek mamaG jugak layan crita nih.. amboi2, siap boleh buat forum lg.. mcm2 spekulasi dibuat utk episod akan datang, apa akan jadi.. hahahaha, lucu2.. 

tapi tula kan, tggl 1 week ja lagi cuti maternity mamaG coz on 1st oct ni dah kena masuk keja dah.. :(  xdapat dah nk tgk crita ni...kalau blh tgk on9 kn bgs... mmm, mungkin youtube blh tgk kut kat ctu...

bg readers yg xtau cerita "cinta Kirana" ni, meh mamaG sinopsiskan.. hihihi....  mcm biasa la typical cerita melayu.. antara 2 dunia c miskin dan c kaya...c kirana ni bdk miskin dan tomboy pastu panas baran lg... dia dipasngkan oleh nenek n atuk masing2.. pastu mcm biasala, gaduh jak memanjang bila jumpa.. last2, suka n terjatuh cinta la kunu...

pastu, spt kebiasaan masti la ada watak penjahat kan.. hihihi, tp mmg lucu watak2 jahat dlm crita ni.. muka mmg x nampak jahat.. padan dgn watak yg di bawa, talam 2 muka gitew.. semua demi harta c kaya..

pastu mo d jadikan cerita c kirana n c galang (nama cowoknya la, lucu kan) pun btunang.. skali bsoknya, c galang kena p bisnes trip.. time tu la pulak c galang ni eksiden dan hilang entah di mana... jadi bermula la cerita sedih si kirana ni yg terpaksa menanngung dan mejaga nenek c galang yg pada asalnya amatla xsuka c kirana nih.. pastu kan,....................................... pastu, korang tgk la sendiri cerita nih.... best!..

ok la readers, mamaG terpaksa berenti skejap.. ini kerana c bby rayyan uda panggil, dia lapar!!

jumpa lagi next entry.. babai

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea