Laman

20 January 2016

Nak abang sorang!

Celoteh Aku MamaGlam at 9:50 PM

Kadang kadang kan, pernah juga terlintas di fikiran... kan best kalau ada abang... i mean abang kandung la kan... bukan abang angkat segala ya... kang terangkat je yang terlebih, abang ntah ke mana hahaha...

Ntah napa.. tapi sejak menjak ni aku salu terlintas terfikir gitu.. kan best lau aku ada abang kan.... ye la aku kan tak pernah merasa ada abang atau pun kakak kan.. kita ni orang yang salu memberi jek tak pernah menerima.. i mean memberi kasih sayang okeh... tak pernah menerima kasi sayang seorang abang gituuu lor...

Aku tengok macam best jek orang ada abang ni... apa apa hal jadik, abang ado.. ada maslah skit, dun wori abang ada tolong settle... kena kacau skit, abg ado tolong bereskan... hihihi... ada abang tolong protek gitu kan... ada abang yang concern jaga kita gitu kan...

Teringin gak nak rasa camna ada abang ni. Bila tengok orang len ada abang, cam heles la pulak kan... nak crita pasal mengidam nak abang tapi tu la mata da ngantuk.. sambung sok boleh dok.. kalau ingat la yek.. muahahaha.... 



Sempat membebel via Blogaway 😘

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea