Laman

10 January 2016

B.O.R.I.N.G

Celoteh Aku MamaGlam at 11:44 PM
Cerita ni: 

Betul tu.. duli itu memang jurus terhebat mamaG. Aktiviti paling mamaG suka buat... sakat orang, gelak gelak, buat crazy fun things. Wahhh sooo hepi...

Tapi skang tak berapa nak boleh jugak nak berlatih jurus mamaG tu.. sebabnya mamaG dikelilingi oleh orang orang yang maha hebat jurus sentap menyentap...ahhh B.O.R.I.N.G....

Terasa macam kita ni tersepit di antara kambing kambing puteh dan kita sekor je la kambing hitamnya (eh napa mesti kambing?? Sungguh tak comel hokay!) .... jadi terpaksa ku simpan jurus itu, keluarkan sikit sikit jek bila ada peluang... bukan nak jaga hati or puaskan hati semua orang tapi nak jaga hubungan baik je. Jangan mengundang masalah or menjadi trigger untuk sesuatu isu kan kan kan... ye kan aja la... hihihi..



Sempat membebel via Blogaway 😘

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea