Laman

13 January 2016

Jodoh...

Celoteh Aku MamaGlam at 9:37 PM
Cerita ni: 

Betul tu...

Pssttt... pssttt... nak tanya ya... macam mana pula ya kalau tengok dia bkn ja rasa tenang tapi juga rasa macam geram je, rasa nak cubit cubit je pipi dia, rasa macam nak gigit gigit je pipi dia, rasa nak peluk je, rasa macam nak cium cium je, rasa macam nak carik pasal je supaya saja saja nak gaduh gaduh manja gtu kan.. rasa macam saja nak buat dia geram bila kita sakat dia sebab suka tengok muka dia bila tengah geram rasa macam alahaiiiii dia niiii (aca aca melting gitu kan... tapi tak la melting sangat pown ala ala halfcook egg yolk gitu kan.. ehh apakah?) ... hahahah... hah kalau gitu camna pula jodoh jenis gitu tu?

Adakah dia jodoh yang sesuai? Ehem ehemm... watever la kan... janji ko bahagia, nak. Hihihi...



Sempat membebel via Blogaway 😘

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea