Laman

28 September 2012

Jumaat Yang Ceria.

Celoteh Aku MamaGlam at 8:58 AM
Cerita ni: 

Salam Jumaat u all. Amacam ari ni sihat kew? Moga hari ni semua sht dan ceria jew, macam mamaG. Ekekeke... Ntah apa hangin ari ni ni mamaG sampai opis awal drp kebiasaan yg biasanya pun memang awal jg. Tapi ni lg awal.

Pas hantar Irfan kat taska pi kedai kat JPN tu, utk mkn bekfas. Wah pagi ni bekfas mmg lite mcm biasa TETAPI macam macam. Hahaha... Ussual mamaG.

Pagi ni ai bekfas minuman cereal nestum, pastu sandwich telur, roti gulung kari kentang ( hah ni mamaG baru nak try, sebab ianya benda baru bagi mamaG tu yg beli nak try tu. Kuih ni macam roti jala tapi ada inti kari kentang gitu la. Kira xda nak cicah2 kuah kari dah sebab karinya kat dalam kuih) ngan cookies cadbury. Mak ai, ni melantak namanya biarpun bkn makanan yg berat tetapi kandungan vitamin dan protien (cewahh) dlm bekfas mamaG ni dah cukup kut cover sama byk mcm orf lain makan yg berat2 mcm nasi lemak kew, bihum/mee goreng ke. Kan kan kan... Ye kan ajeee.. Hahaha..

Ok la, enjoy Jumaat.. Jangan notti2 yaa..

2 comments:

  1. sedap ke roti gulung kari kentang tue???

    ReplyDelete
  2. CAYE TAK, SAMPAI PETANG NI NAK BLK KEJE NI TAK SEMPAT NAK RASA LAGI KUIH TUH?... HOHOHO

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea