Laman

08 September 2012

Alkisah Raya 2012: Akhirnya Ketemu Jugak!

Celoteh Aku MamaGlam at 11:51 AM
Cerita ni: 
Waaah, akhirnya ketemuj jugak si kecil omel nih. Ni la dia Daniel, anak buah enchek Asben merangkap abang ipar mamaG, si Rahim. Isteri abg Rahim ni nama dia Sabariah, panggil jer Kak B katanya.. mamaG suka ngan kak B ni, sebabnya dia sangat peramah dan suka berborak. hahahaha.. bukan gosipping okeh. Tapi cerita-cerita hal-hal anak, etc. Lagipun dia ni cikgu. MamaG ngna kak B ni kira macam rapat juga la. Bila jumpa tu, mmg tak ingat dunia dah tu. macam sepuluh tahun tak jumpa. padahal setahun sekali je tak jumpa. hahahaha...


Daniel yang omel!. Tang mata tak leh tahan.. ekekeke...

Irfan dan Daniel.

p/s: tak sangka Irfan suka budak-budak kecik. Lagi-lagi baby, pantang jumpa baby, dia geram tengok n kejap-kejap cium n cubit pipi.. hohoho.. moga jadi anak yang penyayang ya..

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea