Laman

27 September 2012

Berlatih Dikir Barat pun Boleh Lapar ker?..

Celoteh Aku MamaGlam at 3:34 PM
Cerita ni: 
Alhalmdulillah, terima kasih ya Allah atas rezeki-Mu. Tadi lepas ja habis latihan dikir barat utk pertandingan dikir barat Puspanita minggu depan, Ya Allah lapar gila. Padahal pagi tadi bekfas roti canai 2 keping ngan air nestum tuh, pun masih lapar lagi ker?.. Lapar puloa tahap yang loya nak muntah lak tuh macam tak makan 2-3 hari.. Hadoiyai.. Perut dan makin maju kedepan dah ni.. Sampaikan c Irfan boleh pulak tu tanya mamaG "Umi, Umi sakit perut ke Umi?" sambil dok gosok-gosok perut mamaG yang maju kedepan sikit ni hah.. Ini bikin mamaG stress ni.. Kalau kawan-kawan tegur tak pa gak, ni budak kecik yang taktau mende ni pun boleh nampak dan tegur.. Sabar je la ko Jemah..

Sejak balik daripada cuti beraya ni kan, asik nak makan jew la.. Mulut ni nak nguyah aje keje.. Ok dah nak menyimpang tiga dah ni cerita nih.. Okeh, plis mamaG ikut topik, boleh tak? (huh)...

Ni baru lepas habis makan nasi goreng USA.. Ha jauh tu dari USA gitu kan.. hahaha, meletop gila, memang sedap la makan panas-panas pastu tengah lapar lak, hah makin naik la selera tuh..

Oya, sebenarnya dikir barat memang tidak akan menyebabkan seseorang itu lapar ye tuan-tuan dan puan-puan yer.. Cuma tuan punya blog ni je yang menggedik kelaparan macam tak makan 2-3 hari.. manja sangat selera tuh. haahhaha..

Ok la.. see ya next time..

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea