Laman

31 January 2012

Tersilap ku bedal je la.

Celoteh Aku MamaGlam at 1:23 PM
Cerita ni: 

Alahai, mamaG tersilap daftar exam la pulak. Tu la, orang salu kata, orang tamak salunya kadang2 rugi kadang2 untung. Orang yang terburu-buru yang salunya rugi. Hah mamaG la tu terburu-buru pastu ditambah pula dengan eksaited, hah jadiknya dah tersilap.

Tapi rasanya tak rugi kut kalau amik je exam ni. Anggap je tambah pengetahuan o skill. MamaG kan suka wat macam tu. Sukati sukati mamaG jer nak amik apa o buat apa yqng tak berkenaan pun amik jugal. Nak kaber balik kononnya sbg ilmu tambahan. Huhuhu...

Ni ha kesahnya bedah oiiii. Tadi pagi gi la daftar online exam untuk naik pangkat untuk kesekian kalinya kan. Yela tahun lepas kan kandas gitu kan. Bangga gitu kandas exam kqn. Haiyoooo. Sekali ada satu tajuk exam tu "Kemahiran ict tahap asas". Hurm bagai dibisik-bisik d telinga ni auh amik jew, mamaG kan tau pasal ict ni. Amik jew.

MamaG pun apa lagi dengan gumbira dan eksaited tak bertempatnya mamaG daftar. Hah sekali tu tengok jadual sebemar ghupa-ghupanya tu exam untuk jawatan setiausaha pejabat yang nqk naik pangkat. Haiyooo. Apa daaa.

Kononnya takpa la. Takyah gi la exam tu kan. Biarla macam tu. Sekalinya ternampak pula la kan nota kat bawah jadual tu, tulis kalau tal hadir tanpa sebab musabah yg diterima, nanti nama akan di gantung selama 2 sesi exam. Mampos!!! Jadik kesimpulan yang tersimpul kat sini ialah mamaG pegi jew la exam tu bertemakan motto "sebagai ilmu tambahan".

Adoila sabar ja la ngan mamaG ni.


0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea