Laman

16 January 2012

Kalau dah kaki jalan.

Celoteh Aku MamaGlam at 1:16 PM
Cerita ni: 

Kalau dah kaki jalan tu kaki jalan jugak. Okeh ni tidak termasuk dalam senarai upgrade azam 2012 okeh. Patutnya tang ni yg mamaG nak kena downgrade kan. Huhu, boleh kew?

Okeh tengah hari ni jew bff mamaG ajak pi Alamanda. Aiyok dah tadak tempat laen yang lebih best ke nak pegi? Asik-asik alamanda. Ada share kut kat sinun, tu yang rajin melawat kawasan tu ek. Watever la. Ish ish berjalan jew keja ko mamaG. Memang takleh nak elak la bila orang ajak jalan. Haish. Sindrom oh sindrom. Ekeke.

Xpa xpa, yang penting bos x da. Klu ada bos xda maknanya mamaG nak kuar kan.

Location : Lebuh Ehsan, Presint 16, 62100 Putrajaya, Federal Territory of Putrajaya,
Wif luv from mamaGlam henpon via Blogaway

2 comments:

  1. oh< mengular.. hehehe.. nda apa bah yg pntg keja siap.

    ReplyDelete
  2. tu kan salah satu terapi...tak salah tuhhh...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea