Laman

16 January 2012

Macam xda Keja laen dah.

Celoteh Aku MamaGlam at 5:13 PM
Cerita ni: 

Ya Allah apa nak jadik ni c mamaG ni? Macam dah takda keja lain ker arini? Asik itu jer yang ko hadap dari pagi ke petang. Dari mula sampai opis sampailah nak blk keja. Dari ngadap guna komputer sampai la guna henpon. Itu je la keja mamaG. Nak tau mende la yang mamaG membebel sensorang ni? Apa lagi dr pagi tadi dok hapdet blog anak-anak mamaG.

So many pix so many story to tell. Okeh la dah kul 5pm masa utk amik Irfan kat taska. Lagipula malam ni mamaG ada tetamu nak tido kat rumah. Sepupu mamaG dari Sabah.

Location : Lebuh Ehsan, Presint 2, 62100 Putrajaya, Federal Territory of Putrajaya,
Wif luv from mamaGlam henpon via Blogaway

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea