Laman

16 January 2012

Monday Madness

Celoteh Aku MamaGlam at 10:12 AM
Betul ka Monday Madness? Huuhuhu, saja la proa lebey c mamaG ni kan. Mana ada madness la sangat tuh pun. Ekceli, bosan la. Tiap kali ari Senin jer, mesti la bosan pi keja. Padahal, ini kan permulaan hari dalam seminggu. Takkan nak mula dari hari Selasa kot! 

Tapi kan, memang betul la, tiap kali menjelang hari Senin jer, mestila rasa bosan jer hariku. Tau napa? Hah biasa lah, ia adlah permulaan hari dalam seminggu. Ari tu jugaklah biasanya permulaan hari untuk settlekan kerja yang ada di dalam tray in kan. Ari tu jugaklah mental tak ready nak start keja pun. Kenapa jadik macam ni ek? Rata-rata kawan-kawan mamaG pun macam tuh. Bila tiba ari Senin jer, lain macam jer status kat FB/Twitter/YM dan lain-lain lagi la. Semacam ada sindrom ari Senin la pulak jer, Sejagat pulak tuh. Huhuhuhu..

Neway, kita kena la bersyukur kan, at least kita ni masih lagi dipanjangkan umur dan masih lagi ada kudrat nak buat keja dan menjaga amanah Allah swt kan. Alhamdulillah. So, apalagi jom kita mulakan hari kita dengan senyum dan cuba kurangkan sindrim hari Senin tu dalam diri okeh! 

Selamat bekerja dan enjoy ur day! 

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea