Laman

30 January 2012

Selongkar n Update!

Celoteh Aku MamaGlam at 9:37 PM
Cerita ni: 

Sekarang ni mamaG buat entry dr hempon c Irfan ni. Baru dunlod apps blogger. Saja ja nanti senang la mamaG nak wat entry kat henpon ni kalau si Irfan sebok kacau henpon mamaG. Lagi pun dalam henpon ni Irfan suka amik pic sukati dia ja. Past siap edit2 lagi. Kreatif n bijak betul la budak zaman sekarang ni.

Kalau pasal gadjet, tak payah nak ajar sangat. Coba korang letak 5 minit ke saploh minit gadjet kat depn dorang. Cuba tengok pas saploh minit apa dah dorang teror buat kat henpon tu. Ha macam  tu si Irfan. Kejap jew teror. Kalah Umi dia i yang kadang2 bongek kadang kadang bijaksana. Huhuhu...

Sekarang ni  pun salah satu sebab mamaG guna henpon sia taip entry sebabnya dia sebok main game kat henpon mamaG. Kongker habisss. Haishh..

Okeh la. Si Irfan dah nak amik balik la pulak henpon dia ni konon nak main game abc pula. Baik boshhhh!

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea