Laman

26 January 2012

Bila ilham datang jam 5 pagi.

Celoteh Aku MamaGlam at 4:16 PM
Cerita ni: 
Huh, bila ilham dah datang, biasalah, buat jew teruskan. Buat pa tunggu-tunggu kan. Tambahan pula semua barang-barang kan dah lengkap. Bak motto Nike "Just Do IT!" gitu kan. So mamaG dan enchik asben pun menjalankan misi di tengah-tengah subuh. Jeng jeng jeng..  Ingatlah disaat kalian sedang enak diulit mimpi ada pulak sepasang suami isteri yang dok sebok buat keja. hihihihi..










Chak! Dia pon ade jer nak interframe lah...
Hah, ni la hasil keja yang dibuat oleh kami suami isteri time anak-anak tengah tido lagi. Memang sengaja nak buat time-time subuh sebabnya time-time lainnya, memang jangan harap la kan dapat buat. Sebabnya susahlah budak-budak nih nanti huru hara cat kat rumah nih. uhuhuhuh... 

Neway, mamaG memang suke sangat kaler dan design baru mamaG ngan enchik Asben buat nih. Rasa lapang jew. Takde la kaler ijo jer ngadap kan kan kan.. Almaklumlah, rumah mamaG penuh ngan kaler ijo jer, febret katakan.. Okeh, pasni nak buat apa pulak.. huhuhuhu...   





0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea