Laman

15 January 2012

Adoiyai..

Celoteh Aku MamaGlam at 8:56 PM
Cerita ni: 

Haduiyai lah. Ni mamaG malas ni bila ia datang singgah. Menci tau. Adal ia datang jer mamaG jadik tak keruan, asal ia dtg jer mulalah mamaG jadik moody. Asik nak marah-marah je keja. Sensitip menjadi-jadi. Macam mana bak bagi mende ni tak datang ek? Haduiyai. Korang tau tak mendenyer? Hah apa lagi kalau bkn M.I.G.R.A.I.N.

Time ujung minggu ni dia nak datang la kan. Buat spoil mood aku 2 hari ni. Ari ni je keja mamaG dok tido. Baring jew la kejanya. Takdak mood nak berjimba-jimba kat luar la. Apa nak buat kan. Aish, minta la mende ni cepat-cepat baik. Taknak la pulak buat spoil hari senin mamaG pulak. Amin...

Orang kata, penyakit yg hinggap ke tubuh kita tu ialah ujian kecil dr Allah swt. Jadi haruslah berserah dan redha.

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea