Laman

11 January 2012

Takpe la, siapa la diri ini...

Celoteh Aku MamaGlam at 4:20 PM
Cerita ni: 

Wah, ini sungguh tidak adil ni. Sampai hati adik Rayyan buat Umi macam ni ek. Takpa, nanti Umi tanak kasi nenen lagi ni. Huhuhu. Tau apa dia? Ni yang nak mengadu ni. Semalam adik Rayyan dah pandai panggil abang Irfan, "Abaaaangg!" Alhamdulillah. Syabas anakku!

Tu takpa lagi, ni yang lagi Umi keci ati ni, adik Rayyan dah pandai panggil Yayah jugak. "Ayaaaah!" Jelas tau tak. Bila suh sebut nama Umi ke, Mama ke, Mak ker, adoi tak reti. Paling-paling pun "aerrr uh uh".. amende tu??? Aiseh. Sabar je la.


0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea