Laman

25 November 2013

The trusted shoulder to lean on.

Celoteh Aku MamaGlam at 7:03 PM
Bila something happen dan hati kita tak cukup kuat untuk menghadapinya, 1 thing we can do selain daripada mengadu pada Yang Esa ialah get a shoulder to lean on. The one we trust with our heart. Ada sesetengah orang lebih suka berehat sekejap tanpa memikirkannya. Ada sesetengah orang terus sahaja bertindak dan kemudian baru berehat.

Trusted shoulder tidak akan membiarkan kita sendirian. mampu memahami isi hati kita tanpa perlu berkata apa apa. Membiarkan kita bersandar dan terus bersandar whenever wherever tak kira tika suka atau pun duka or tanpa sebab utk bersandar.



Bahu yg tidak pernah judge kita bila kita bersandar padanya. Tidak pernah mempersoalkan kenapa kita perlu bersandar. Sebab dia tahu, kita bersandar bukan kerana kita bergantung kepadanya serta menyerah kalah pada masalah tetapi kerana ingin menenangkan fikiran dan sedang cuba mengumpul kekuatan dan keyakinan diri yg ada untuk menghadapi sesuatu.

Dia tahu bila masanya perlu bertanya dan tahu bila masanya kita perlukan nasihat, tahu bila masanya kita perlukan sokongan, tahu bila masanya dia hanya perlu menjadi pendengar setia. Dia tahu bila masanya perlu menjadi penghibur hati kita.
Dia tahu...
Dia faham...
Dia the trusted shoulder to lean on.

1 comment:

  1. Setiap ujian itu diberikan kepada mereka yg bersabar..

    Jom join Giveaway kat blog Liza. http://lizayati.blogspot.com/2013/11/count-books-giveaway.html.

    The more the merrier!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea