Laman

23 November 2013

Minum Petang yg nyaman.

Celoteh Aku MamaGlam at 6:06 PM
Cerita ni: 
This is y i like about petang. Sebab mesti ada minum petang yang santai. Bila ada minum petang, mestilah ada faveret mamaG - pisang goreng.



Kalau d kl dulu, tiap hari jumaat konfem kalau pi pasar tani di putrajaya cari pisang mentah. Apa lagi utk minum petang on weekend la. BFF mamaG tau sgt la tu. Takda lain dah nak cari, xpandang dah tu mende lain kat pasar tu, baju ke tudung ke apa2 ke. Yang penting pisang goreng.

Ntah napa, tapi pisang goreng macam ada aura gitu kan. Bau wangi semerbak jew. Apa lagi kalau makan panas panas konfem cepat abis.

Tapi di Labuan ni mamaG xtau lagi nak cari mana pisang mentah. Jadiknya, petang weekend ja mesti kuar cr pisang goreng.

Ok la. Selamat jamu minum petang. Sini mo maghrib sudah.

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea