Laman

23 November 2013

Bunga dan Aku

Celoteh Aku MamaGlam at 1:08 AM
Cerita ni: 

MamaG bukan la peminat bunga. Bukan la kata jiwang pon. Tapi lau orang bagi bunga terharu juga beb. Yala mamaG stil pompuan okeh walaupun perwatakan lasak skit. Huhuhu...

Di rumah sewa mamaG ni, penyewa lama ni tinggalkan few la pasu bunga dan bunga2nya daaan meja2nya skali daannn skali ngan tools utk membunga. Hahaha... bagus betul.

Nasib bek bunganya ug diwasiatkan tu bunga spesis berdaun dan berduri jak. Senang pula tu mo jaga. Sminggu xsiram pun xpa. Saya suka saya suka saya suka. Korang mesti xcaya mamaG jaga bunga kan. Wah mamaG pong! Hahaha... enchek asben igt kite ni dah buang tebiat gaknya bela bunga.

Bayangkan lau bunga yg spesis mmg ada bunga. Tak sempat tumbuh bunga, pokoknya dah mati dulu yop. MamaG mana pandai membunga bunga ni. Menukang nukang blh la. Manjat manjat blh la. Lecehnya membunga bunga ni. Bagi mamaG hanya pompuan yg berjiwa bunga n dlm hati ada taman ja blh jaga bunga dengan jayanya.

Kalau bagi mamaG jaga alamatnya tinggal pasu dengan tanah jela yek. Hihihi.. ampoonnn...

Sebelum ni, semuaa semuaaa pasu2 bunga n meja tu di simpan d yard dapur. Waduh mcm sempit pl. MamaG bukan blhblau yard dapur sempit. Macam xda oksigen ja bila buka pintu dapur time masak. Tu yang dipindahkan ke ruang koridor. Sukati mamaG je letak. Selagi xda komplen selagi tu letak ctu. Lagipun luas jg tu koridor tu.

Yard d dapur l xtau lg nak buat apa. Lapang ja tgk. Huhuhu.. nyaman jak time masak. Huhuhu...

Aku dan bunga. Bunga dan aku. Dua dua pun blh dipisahkan.

P/s : dah lama tak dapat bunga.

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea