Laman

22 November 2013

Bila C MamaG Pula Yang Demam

Celoteh Aku MamaGlam at 9:38 PM
Bila c mamaG yang demam. Tu jela, jaga diri sendiri je la. Almaklumlah sendiri dengan anak anak without enchek Asben. Di sini dan waktu ni la kekuatan mental dan semangat kita di uji. Begitu juga dengan iman kita. Adakah kita merungut atau berserah setelah berusaha.

Dalam tempoh mamaG sakit demam panas tu, tak ambik tempoh masa yang lama pun. Setakat 2-3 hari jew. Tapi azab sakit yg ditanggung memang setimpal la. Alhamdulillah mamaG boleh lepasi ujian Allah swt yang satu ini tanpa suami disisi.

Merawat demam sendiri dengan sisa sisa tenaga dan semangat yang ada. Time sakit tu kita kena sentiasa ingat yang Maha Kuasa dan juga kena kuat demi anak anak. Tiada yang dapt jaga anak anak ketika kita sakit. Dan habit yg tidak suka susahkn org selagi masih mampu dilakukan sendiri.

Syukur juga la, di pejabat pula ada org yang sudi tolong masa mamaG sakit. Tak banyak tapi alhamdulillah mampu meredakan sikit.

MamaG bersyukur bila demam ni, mamaG dpt uji diri mamaG sama ada mampu menguruskan diri dan jg anak2 atau tidak bila di sini tanpa suami. Alhamdulillah, in sha Allah mamaG mampu lakukan sorang diri. Dan ofkos la mamaG masih lagi perlukan sokongan, bantuan dan bimbingan asben, keluarga, kwn2 walaupun dr jauh atau dekat.

Motivator tu penting.

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea