Laman

18 November 2013

My 1st Course @ JBPM

Celoteh Aku MamaGlam at 8:27 AM
Cerita ni: 
18-19 November ni mamaG ada kursus tatatertib di JBPM Labuan ni. 1st time join kursus di sini bersama sama abg2 bomba ni. Rasa macam lain.

MamaG rasa memang banyak beza bila kita bekerja di kalangan pengurusan dengan di kalangan badan uniform. Tak tau apa perkataan yang sesuai utk gambarkan maksud mamaG tu tapi memang lain la. Nak tau macam mana, sila la cuba bekerja dengan badan uniform dan badan bukan uniform. Konfem korang rasa bezanya. Suasana dan cara kerja. Kalau tak rasa apa, tu memang kes deria dah tak berfungsi la kot. Ekekeke..

M so eksaited to attend dis course walaupun sebenarnya mamaG tersangat sangat la mengantuk. Semalam mamaG berjaga kurang tido sebab monitor irfan demam panas. Kesian dia.

Harap harap hari ni irfan sembuh cepat. Dan harap harap jugek mamaG tak tertido dalam auditorium ni.

Okeh, jumpa next entry. Muaxx..






0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea