Laman

04 October 2012

So Called Mathematic

Celoteh Aku MamaGlam at 11:56 AM
Cerita ni: 

Waaaaa kenapa zaman dulu tak bagi tau.... Punya la susah masa zaman mamaG dulu nak menghapal sifir. Paling menakutkan rasa macam mo terkucil ku tahan jebat hah bila cikgu tetiba dengan selamba dan sepantasnya sukati dia tunjuk orang suruh baca sifir secara mengejut. Kalau dah mengejut tentu la mengejutnya otak ni blurrrrr... Rasa macam mo kencing kat situ time tu jugak. Hahaahaha. Gile, mana nak hapal sifir 9 kan. Susah tu. Lenla sifir 2 ke, sifir 5 ke sifir 10 ka xpa jg. Sifir 11 po lagi senang kan. Ni sifir sembilan, memang naya la.

Mula la buat- buat muka blur yang palig shomel sekali dengan harap dpt pengampunan dan skip baca sifir. Hahaha...

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea