Laman

04 October 2012

Altime Faveret.

Celoteh Aku MamaGlam at 11:50 AM
Cerita ni: 

Ni altime faveret mamaG ni kalau balik kampung. Tiap kali blk kampung mesti cari mangga muda yang masam ini. Ari tu masa encek asben balik kampung sorang2 dia jew, mamaG siap pesan bawa blk KL buah mangga tu. Biasanya org kirim ikan masin ke, udang kering ke, seafood ka, tapi mamaG buah mangga muda yg masam ini.

Sampaikan mentua n ipar mamaG tertanya-tanya kat encek asben "bini ko mengandung ke? Macam mengidam je nak makan mangga masam tu" hahahaha... Tak ade maknenyeee. Balik dari kampung baru ni masa cuti raya pu mamaG borong jugak. Hahahaha..

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea