Laman

18 October 2012

Apa Kenalah Wahai Perut Ini Hari?

Celoteh Aku MamaGlam at 11:53 AM
Cerita ni: 
Waduh waduh, pintu tandas ni kalau boleh bercakap kan, mesti nak ckp "asik asik muko ko je masuk tandas, asik asik muko ko je la, xde keje lain dah ke asik masuk jamban je?" Hah, masuk ni dah 4 kali masuk jamban menbuat rundingan big busnis.

Gila sakit perut gue. Rasanya takda lagi yang aku makan beracun pg ni. Rasanya aku bekfas air susu fullcream ngan kue tiaw goreng yg mamaG beli petronas td masa isi minyak. Tu jew. Pesal sakit sangat perut ni. Pastu baeeeekkk punya buang. Konfem aku lapar gila pasni.

Dah la bahu ni sakit. Urat tulang belikat mamaG dah bengkak. Rupanya dah lama bengkak cuma skang baru nak rasa sakitnya. Memang teruk juga la sakit. MC 2 hari. Tangan kiri xleh angkat langsung. Bernafas pu sakit. Tapi lepas dah 2 hari rehat ni, ok sikit la tangan dan bahu ni.

Cuma pagi ni mcm nak naik balik sakitnya. Mcm nak sampai ke pinggang la pula. Mak ai minta mintak xda la.

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea