Laman

07 August 2012

Wat Frust evening...

Celoteh Aku MamaGlam at 5:04 PM
Cerita ni: 

 

Arghhhh.... Frustnya.... Ish ish ish, macam ni la kalau jadi perempuan kan. Terpaksa redha jew la. Grrr..... MamaG frust sangat petang tadi. Memang takda rezeki la mamaG untuk hari tu. hurmmmmm.... Alkisahnya maka tersebut la kisah, petang tadi agak-agak dalam jam 6.30pm gitu, tengah syok2 bergurau manje ngan enche Asben menyiapkan menu buka posa, sekali tu mamaG rasa macam tak sedap badan. Rasa macam tak selesa jew. MamaG pon ke tandas la kejap kan kut la nak kencing... Sekali tu,..... TIDAAAAAAKKKKKK!!!!!.... MamaG period la pulak..

Haloooo,... Dah jam 6 lebih kut.... Sejam je lagi nak buka posa... Waduh waduh.. Sangat sangat frust tau.... Memang tadak rezeki betul la nak penuh posa hari ni... Takpa la, ku redha.... Terima kasih Ya Allah... Time tu juga mamaG terpaksa berbuka awal drp enchek Asben. Dan makan pun tadak selera dah... Huhuhu... Tapi abis la jugak nasi sepinggan... Siap meratsh lauk lagi... Hahahaha (frust la sangat mamazg tu kan)...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea