Laman

14 August 2012

Isteri Henyak Kepala Suami????

Celoteh Aku MamaGlam at 9:41 AM
Cerita ni: 
Ya Allah, sampai macam tu sekali punya main marah tak dibelikan baju raya. Apa nak jadilah kan umat akhir zaman nih.. Banyak sangat perkara-perkara pelik yang jadi kan.. Walau macam mana pun dia tetap suami kita, Syurga kita tetap kat bawah telapak kaki dia, takdenyer derr syurga kita isteri ni boleh main pass2 ke telapak kai suami orang lain ker, kaki jiran ker sesapa la hai...

Nak ker masuk neraka sebab tak dapat pakai baju raya baru jer?... Astaghfirullah.. Banyak2 la bersabar time-time posa ni.. Ya Allah, Kau lindungi dan berikanlah hidayah-Mu kepada kami para isteri agar tetap taat dan redhda pada suami kami... Aminn...

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea