Laman

08 August 2012

Khasiat Kurma Untuk IWanita Hamil

Celoteh Aku MamaGlam at 12:23 PM
Cerita ni: 
Hamil tak hamil, boleh jew makan kurma nih. Banyak khasiatnya khasnya untuk kesihatan badan kita. Tambah lagi ikut sunnah Nabi s.a.w. lagi. Bagi yang tak berapa nak suak makan kurma ni, cuba jew makan kurma tu atleast 1-2 biji sehari kan. Tak mati pun.. Tambah sihat ada la kan.. Kenapa nak berbelanja mahal-mahal beli ubat kesihatan yang ntah apa-apa ntah kandungan toksik kat dalam tu, sedangkan Allah s.w.t dah turunkan/kurniakan kita buah yang sangat-sangat banyak khasiatnya, tanpa bahan pengawet lagi ha.. Mahal? takde la.. kalau yang import jauh, mmg la mahal sikit tapi tak la semahal ubat-ubat kesihatan yang korang beli kat farmasi kan..

Okey la, selamat menjamu kurma.. Insya Allah, kita dapat khasiatnya, percaya dan yakin pada-Nya..

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea