Laman

09 August 2012

Larangan Berdiri Utk HOrmati Seseorang...

Celoteh Aku MamaGlam at 1:41 PM
Cerita ni: 

Habis tu, macam mana dengan yang pemimpin-pemimpin tu? Tiap kali majlis yg melibatkan VVIP ni, bila dorang ni masuk jew, kita semua kene berdiri tanda hormat kan. Kesiannya, tak pasal-pasal kan. Kita pula baru tahu hal-hal macam ni sebenarnya ditegah kan. Sama-samalah kita cuba elakkan untuk mengamalkan budaya berdiri tanda hormat ni. Insya Allah.. Sebarkan lah, maklumat ini kepada kawan-kawan ada yang lain ya..

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea