Laman

07 February 2012

Arghhhhhhh!!!!

Celoteh Aku MamaGlam at 4:13 AM
Cerita ni: 
Arggghhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Tolong lah, i can't sleep la. Jam sekarang ni dah kul 4am. Hadoilah, wahai mataku yang kecil loteh dan sepet, sila la tutup sekarang jugak! Apasal la ekau teidak mau tutup untuk menidukan diriku????? Sudah macam-macam cobaku lakukan untuk mengisi masa sementara menunggu ekau tutup, tapi ekau tidak jugak mau tutup. Y? y? y?

Nasib baik la besok masih cuti lagi. Kalau esok kerja macam man? sapa nak jawap kalau aku termengantuk ker, terlebih lapar ker sebab tak cukup tidur? KAng tersengaja cuti la pulak sebab tak cukup tido. Haish.....Takpa, ku cobalagi untuk tidur lepas publish entry ni. Insya Allah. Okeh la, mamaG nak coba beradu lagi untuk kesekian kalinya pulak. SElamat subuh pagi...

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea