Laman

18 June 2012

Sticky Sticker Rayyan

Celoteh Aku MamaGlam at 4:51 PM
Cerita ni: 

Waaaa, bukan main lagi Rayyan ni.pantang betul nampak sticker la. Umi baru je beli sticker tu kononnye nak tampal kat ipad ngan tablet tapi cepat betul Rayyan bertindak la. Habis semua sticker di tampal kat kaki ngan kepala dia. Motif? Tak tau la, mungkin perasan cool kut. Hohoho... Suda boring semua sticker tampal kat kepala dan kaki, dicabutnya sticker pastu tampal lak kat dinding bawah tv. Memula nak tampal kat tepi2 tv, tapi tu la kan, dah namanya al-ketot, tak sampai la kan. So tampal kat dinding bawah tv pun jadi la kan. Hohoho...

Tengoklah gelagat Rayyan ni... Terpaksalah beli lagi sticker...

 

 

 

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea