Laman

31 July 2015

Chillin...

Celoteh Aku MamaGlam at 4:34 PM
Cerita ni: 

Bukanlah penggemar aiskrim bukan juga tak suka langsung. Sekali sekala, yepp layan juga la aiskrim kan. Dan as long as bukan aiskrim coklat. Tak suka aiskrim coklat, kalau makan aiskrim coklat konfem ke jamban. Macam cuci perut katanyaa hihihi...

Petang ni duk umah sebab kena jaga Rayyan. Dia masih demam lagi. Gilir gilir la jaga kan. Before ni mr. Hubby jaga siap amik cuti kan. Ni turn mamaG la kan. Tapi tak dapat mo cuti sebab mamaG ada banyak keja kat opis nak kena settlekan ari ni jugak. So amik halfday je la belah petang. Pagi tadi memang pulun habis la buat keja. Huhuhu...

Petang ni boleh la ami kesempatan berehat di rumah urus orang demam kan. Urus abang dia pula kelas kafa kan. Hihihi.. luv ma job as umi. Hihihi...



Sempat membebel via Blogaway 😘

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea