Laman

29 June 2015

TakpaLah

Celoteh Aku MamaGlam at 4:23 PM
Cerita ni: 


Kannn.. korang mesti pernah jadik macam ni kan. Dalam hati tu banyak sangat mo diluahkan untuk meringankan beban dihati kan. Terlalu banyak hingga kadang tu taktau dari mana mo mulakan. Terlalu banyak hingga kadang kita taktau macam mana mo cakap. Last last, perkataan tu jugak yang kuar *takpalah* then tarik nafas panjang.

Memang mo cakap sangat memang mo luahkan sangat tapi tu la. Tak terucap dek mulut ni. Ntah kenapa kan. MamaG pun kadang kadang macam ni juga. Kepala sarat dengan perkara yang buat stress. Memang nak luahkan untuk ringankan sikit, kelegaan difikiran tu. Hanya sekadar luahkan. Mo orang dengarkan sahaja. Tapi tula, bila dah jumpa orang yang sudi mendengar takda la pula mulut ni mo bercerita mo meluahkan apa yang bersarang difikiran bergelora dihati. Hurmm biar jela. Hihihi

Mungkin memang macam ni kut segelintir sikap manusia kan. Mana nak tau kan. Tak pa la asalkan tuan punya badan selesa cara gitu, biarkan je la. Hihihi..

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea