Laman

09 June 2015

She Caught Me!

Celoteh Aku MamaGlam at 5:19 PM
Cerita ni: 
She caught me! Okeh fine! Bukan main ketawa bersungguh sungguh lagi ko ek. Ni la padahnya bila dapat adik yg sekepala dan suka saling menyakat. Hihihi... ada ja bahan mo dibuat ketawa dan mengetawakan. Geli hati katanya. Dia rasa terkena bila baca pos mamaG tu. Hehehehe... Yang mamaG ni pun satu gak, tersilap pos tp konfiden je macam takda sapa kesah.
Apa apa je la yek. Tak kaco orang kan. Kalau agak agaka rasa annoying, skip je takyah baca. Takyah layan. Bukan penting pun kan. Hehehe...
Tapi serius sampai skarang ni, adik mamaG asik gelakkan mamaG tiap kali teringat. Gelak yg geli hati pulak tu. Hurm.... layan je la...

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea