Laman

24 June 2015

Deko deko lagi tahun ni...

Celoteh Aku MamaGlam at 7:11 PM
Cerita ni: 




Aktiviti faveret mamaG pa lagi kalau bukan deko workstation sempena mo raya aidilfitri. Sesibuk macam mana pun se-stress macam mana pun dengan si polan si polan, mamaG tetap jugak nak deko deko raya. Daaannn ofkos lelampu leliplap liplap kena ada. Baru la keja hati rasa riang skit kan. Mood tu penting hokay. Hihhi..

Bila tengok lelampu ni suma, rasa release kejap rasa stress buat keja tu.. mood pun bertukar girang kejap. Hurmmm bila tengok lelampu ni suma tetiba teringat dan terindu ngan geng opis di bomba labuan. Geng deko raya opis.. rindu la...

Nanti besok nak buat tampal tampal wording pulak la kat dinding. Pastu nak buat origami sikit utk hiasan. Huhuhu... salah satu cara mamaG nak release stress jugak ni...

Opis ni kalau kita tak mula mendeko, orang len buat dek je. Bila dah buat deko deko, memasing pun nak join. Tadi siang mamaG paksa CC opis mamaG gi beli reben sebab mamaG nak buat ketupat warna warni. Huhuhu.. macam hampeh je dorang ni tau. Gelakkan mamaG. Dorang mati mati ingat mamaG tak reti buat ketupat. Huh... weh nampak je mamaG ni gini. Kasar, kepoh dan macam hardcore... tp ai ada skill tauuu. Hahahahaa... watever la suma. Nanti dah ada reben nanti korang tengok la sendiri ya mamaG buat ketupat. Reti ke tidakkkk hehehehe...

Okeh tunggu next upload deko deko raya mamaG kat opis ya. Hehehe...

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea