Laman

12 May 2015

Mak Jemah dan Mak Jenab? Hahaha

Celoteh Aku MamaGlam at 1:55 PM
Cerita ni: 

Ni teman mamaG kat opis. Nama dia aisyah. Panggil echa je. Adik adik je pun. Tp ok je. Hihihi...

Salu dialah teman mamaG nak wat apa apa pun. Tempat rujukan pasal keja pun ye juga. Dia ni nampak je gtu sebenarnya agak gila gila jugak dan senget orangnya. Boleh la nak masuk ngan mamaG yang org kata senget ni. Huhuhu

Dia suka juga la wat lawak selamba dia. Bila buat lawak muka memang cool je. Muka tak rasa bersalah langsung gitu. Hehehe... so far senang la kawan ngn mak jenab ni. Hihihi..

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea