Laman

26 May 2015

Hello Kluang, Johor

Celoteh Aku MamaGlam at 7:03 AM
Cerita ni: 

24 Mei 2015 - Hello Kluang, Johor... okeh apa yg best n trademark kt cni? How about superblicious food? Apa yg sedap?
(Hadui.. mana2 p mesti cari mknn sedap2 dl) hihihi...

Pegi ni pun atas urusan rasmi. Ada hati pulak mo berjimba jimba. Dah la drive sorang sorang. Penat tak hilang lagi ni hah dah sebok cari menda yang sedap once jejak Kluang ni hihihi...

Bila tanya member apa yg best kat sini katanya KELAPA SAWIT. kelapa sawit?? Hahahha ooo loyar buruk ek... kang aku bawa ole ole kelapa sawit bagi kat ko baru tau hahaha.. gegurau jek. Tapi ada jugak terlintas nak bg sebiji dua kelapa sawit kat dia.. cendera kenangan katanya kan hahaha...

Apa apapun setakat ni takda lagi la jumpa yg best best kat sini makanannya. Tak jumpa mungkin sebab tak tau jalan sangat kat sini kan. Maklum ler pestime hihihi.. ok la.. nak rehat jap then kuar cari makan lak.

Muahh..

2 comments:

  1. Enchek Faizal Md Zain, dah bagi, dia yang tak mau pulak kan.. hihihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea