Laman

14 October 2013

Kantin Tutup, Mee Segera Penyelamat Perut Lapar

Celoteh Aku MamaGlam at 1:41 PM
Cerita ni: 
14 Okt 2013

keja okeh! Sok pula cuti raya haji tapi tak la balik kampung. Nak jimat cuti ni untuk my lil sisi kawen nextweek.

Wah disebabkan esok cuti, kantin ofis mamaG ni pun dah bercuti awal. Mak ai nak makan apa ni? Kedai dah la tak ada di sekeliling ni. Kalau nak pegi bandar tu tak dapat juga sebab tak ada kereta.

Nasib bek la mamaG stok up biskut. Pastu semalam sempat la beli mee segera perasa laksa sarawak gitu kan. Boleh juga buat lunch hari ni. Sob sob sob...

Syukur lah daripada tak ada kan. Okies, dadaaaa mamaG nak g makan dulu ya.

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea