Laman

25 December 2011

Sejuknya time Krismas!

Celoteh Aku MamaGlam at 4:14 PM
Cerita ni: 
Okeh, selamat menyambut hari krismas untuk semua kawan-kawan yang menyanbutnya. Okeh, masa krismas baru ni, Umi ama Yayah bawa Irfan & Rayyan pi mandi sungai. Hah, jakun kejap Umi nengok dua beradik nih. Almaklumlah tak pernah mandi pandai seumur hidup ni kan. ni memang 1st time Umi & Yayah bawa mandi sungai pun. Yela, dulu kan kecik lagi korang berdua, pastu pulak, macam-macam lagi la alasan yang Yayah bagi bila Umi nak ajak korang berdua pi mandi sungai. Tapi tahun ini, alhamdulillah, termakbul juga hajat Umi. Ekekeke.

Awal pagi lagi dah gerak dah pi Air Terjun Sungai Congkak, Cheras Batu 9. Port pun ok. Tak deras pun, ngamlah untuk korang nak berendam kan.. Tapi air memang Sejuk gila time nih. Tapi respek la kat anak Umi Irfan & Rayyan ni, tahan sejuk. Umi pulak yang tak tahan sejuk lah. 

So, jom nengok gambar korang. Dan seperti kebiasaan, gambar Umi tentulah tadak. Abis nanti sapa pulak nak amik gambar korang berjimba-jimba kan.


Rajin anak Umi tolong kemas surat khabar yg kita jumpa. Boleh buat alas.. huhuhu

Hepi jer Rayyan mandi, sejuk tuu


Macam biasa, aktiviti febret Rayyan isi perot!
Habis sos comot kat mulut!

1 comment:

  1. aishhh tak adil nihhh..mane gambar akuuuu... penat tau panjat tangga...hahahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea