Laman

26 May 2010

Sehari wif my Lil Hero... Letih...

Celoteh Aku MamaGlam at 3:29 PM
    *hihihi, wajah gumbira aku n irfan bila dapat kuar dari umah.. hihihi.. yeay!! jalan2...
 
         Weekend baru ni, boring yg amat sangat terutama aku n irfan.. kalau dah memang jenis xleh nak duduk diam, mmg mcm tu la kan.. last2 dengan beralasankan cuaca panas kat umah tuh konon2nya, aku n irfan pown memujuk hubby aku bawa kami kuar.. berjaya juga akhirnya.. xda la p mana2 pown.. paling2 pon p jusco n mines ja.. malas nak jalan jauh2 la.. x larat dah aku ni meng-kandung-kan bby dalam perut nih hah.. kaki pown dah mula bengkak dah.. hihihi

~Peace~ huhuhuhu, irfan nak wat Peace xbrapa nak jadik.. 

*Mana lah p 'drebar' kami nih.. tunggu punya tunggu, punya tunggu.. sempat lg irfan berlakon jadik dreba kejap.. hahaha lawak.. ditambah pula ngan ada kamera lak.. hah makin menjadik la posing dia.. hahahaha.. mmg kalau dasar alergic kamera.. nakpak kamera ja trus posing.. mcm auto-posing pulak anak aku nih..

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea