Laman

18 May 2010

Kebosanan Melanda Diri Ini...

Celoteh Aku MamaGlam at 4:37 PM
Cerita ni: 
Ari ni mmg terasa bosan sgt2... keja pula dah abis, selesai semalam lg.. bersungguh2 aku buat keja.. ari ni keja aku surf intenet jerk.. bosan la pulak... Apa la aku nak wat lepas nih...

           Ari nih tetiba la pulak teringatkan c Irfan n Yayahnya.. mmm, apalah hero2 aku wat ari nih ek.. petang ni pulak hujan... mmm, malas la pulak nak kuar umah, jejalan ker.. dah la ari nih ada pasar tani... x dapat la aku nak p..

           Ari ni jugak aku berkongsi masalah ngan besfren aku d kk, sabah tuh.. jauh2 cam ni pun, blh kongsi jg kan.. nama pun besfren.. aku risau dgn masalah yg melanda hubungan dorang skang nih.. aku risau dorang x jadi nak kawen jer... harap2 semuanya ok lar.. tadi aku beria-ia, tenangkan n nasihatkan tunang besfren aku tuh.. biasalah, dugaan org tgh bertunang, mcm tu la kan..

Apa2 pun, aku mmg salu mendoakan kebahagiaan dorang dua.. arap Allah swt tetap kan dan panjangkan lg jodoh dorang, Amiiin...

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea