Laman

31 May 2010

Me n My Lil Hero ~ Melayan Bosan time cuti..

Celoteh Aku MamaGlam at 3:25 PM
Minggu ni kira cuti agak lama skit la kakn.. start hari Jumaat ari tu lagi.. tambah boring lagi cuti kali ni bila my beloved hubby pulak kena p Penang start hari khamis ari tuh sampai la semalam (ahad baru balik)...

    Tinggal la aku ngan my Lil hero Irfan yg xreti diam nih.. actually xlah bosan sgt pown.. coz masa ari jumaat tuh, aku bw irfan p shopping barang mainan dia kt Jusco Cheras Selatan.. mmm, bukan main lg dia gumbira dapat mainan... aku pown gembira juga bila tengok telatahnya dapat mainan.. rasa bangga skit la pulak bila dpt gembirakan c irfan nih..

          nway, malam tu aku bw dia jalan2 sekitar putrajaya.. kat mn lagi kalau bukan kat depan masjid putra tuh.. hah, bukan main gumbira lg irfan.. mcm kambing baru kene lepas dari kandang jer aku tgk dia.. main2 n lari2 sampai penat.. xsedar2 dah kul 11 mlm.. pastu, kami pown balik dah... yela, jalan sampai tengah2 malam, dah tu kami berdua je pula tuh.. kang jadi apa2 kang, sapa nak jawap.. hihihi...

       malam tu, dah sampai umah, c irfan asyik main ngan mainan barunya.. mmm, biarlah dia kata hatiku... malam tu c irfan dok melayan mainannya, aku lak dok melayan DVD movies.. sampai kul 3pagi gak la aku melayan.. aku tgk c irfan dah tertidur sambil peluk mainannya.. mm, mcm2 saja lar..

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea