Laman

15 April 2010

Yummies...

Celoteh Aku MamaGlam at 4:26 PM
Cerita ni: 
15 april 2010, 1.30pm - tengah ari ni, aku kebulur betul la lepas balik dari klinik td.. lam giler tunggu, baby pulak asyik tendang2 dalam perut nih.. serba tak selesa aku dibuatnya. tadi aku singgah jusco cheras selatan di jalan balakong tuh utk makan.. mmm, kali nih aku masuk kedai Orkid Bistro.. boleh tahan juga la menunya walaupun tak byk menu yg disediakan..


tadi aku order nasi goreng yong chew... not bad la, sedap pun sedap lagi pun panas2 kan.. mmg menaikkan lagi la selera makan mak buyung nih.. hahahaha... slain nasi goreng, dalam pinggan ni juga ada udang goreng dengan serbuk roti, so crispy la dan juga telur mata separuh masak.. fuh, mmg sedap.. ada sikit dekorasi la mama daun salad, timun dan juga hirisan tomato.. harga, boleh tahan la kalau untuk bistro di pasaraya... nasi goreng tu 1 set harga cuma RM6.90. mmg sedap dan tak rugi pun kalu makan kat situ...



selalunya, kalau aku p jusco cheras selatan tu hanya utk shopping atau pegi pejabat pos jer.. selalu jug lalu di bistro ni, teringin nak cuba tapi tak berkesempatan... almaklumlah, kalau dah syok shopping, mana nak ingat nak makan, kan.. hahahaha...

next time ajak hubby n irfan la makan kat situ...

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea