Laman

28 April 2010

penatnyaa..

Celoteh Aku MamaGlam at 10:33 AM
hari nih 28hb april 2010, aku rasa mengantuk la pula di opis nih.. bukan per, awal2 pagi lagi aku dah kena bangun utk hantar adik aku (noor) pi epot LCCT, flight kul 7pg. mengantuk giler drive tadi, tp alhamdulillah semua selamat.

bukan apa, pastu aku kena berkejar la pula masuk opis b4 kul 8pg.. racing la jawapnya.. huhuhuu... tp pagi2 buta x byk kreta sgt, jd blh la pecut skit...

sambil pecut tu, sempat la juga mkn hash brown n minum milo ais aku beli @ McD di epot td... xlah terasa mengantuk sgt...

arap2 c noor selaamt sampai di kk sana.. nnt dtg lagi cni, kita jalan2 n shopping2 lg..

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea